!!دانلود آهنگ گل مینا از حامد همایون
آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : reza

دانلود آهنگ غمگین حامد همایون به نام گل مینا با کیفیت بالا و لینک مستقیم

متن آهنگ حامد همایون گل مینا

یه موج وحشی بی رحم به آغوشت خطر کرده

همیشه خاطرت خیسه محاله دیگه برگرده

یه ریشه تو دلت گیره که با تو زندگی کرده

به فریادم برس امشب هوای ساحلت سرده

گل مینای شبنم پوش شب ساحل تب مرگه

چی تو ریشه جا مونده که پاهاتو گره کرده

تنت زخمی شده مینا من این زخما رو میبوسم

به آغوشت قسم امشب یه برگت کم شه می سوزم

تنت زخمی شده مینا من این زخما رو میبینم

برو تا ساحل ارومه من اینجا ریشه میگیرم

من اینجا بی تو میمیرم خدایا پای من بسته س

چه وقت باد و بارونه دیگه مینا نمی لرزه

صدای قلبش آرومه صدای قلبش آرومه

صدای قلبش آرومه

حامد همایون , گل مینا

حامد همایون

دانلود آهنگ با کیفیت 320





:: بازديد از اين مطلب : 228
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: